RESERVAR:
Entrada
21
Oct 2014
Sortida
22
Oct 2014
Nits
01

Hotel 5 estrelles Gran Luxe al Passeig de Gràcia, Barcelona
Idiomes: ESEN CAFR RU
Hotel: +34 93 488 17 17 | Reserves: +34 93 492 22 44
RESERVES ONLINE
Home > Qualitat i Medi Ambient


Qualitat i Medi Ambient

Política de Qualitat i Medi Ambient

El primer i l'únic hotel d'Espanya de 5* GL amb els sistemes de gestió certificats
ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 i EMAS III

L’Hotel Majestic,  amb més de 90 anys d’història, disposa d’instal·lacions i equipaments adequats a la categoria d’un hotel funcional, luxós i modern.  El fet de mantenir una posició de lideratge en el sector es deu al nostre nivell de qualitat en les instal·lacions, el qual ha d’anar acompanyat del nostre nivell de servei, que permet aconseguir la satisfacció del client i la conscienciació de la necessitat de que les seves activitats, productes i serveis es duguin a terme amb el adequat respecte pel medi ambient, per això hem desenvolupat i implantat un Sistema de Gestió de Qualitat i de Medi Ambient de conformitat amb les Normes UNE-EN ISO 9001:2008, UNE-EN ISO14001:2004 y Reglament Europeu 1221/2009 EMAS, com a prova de la nostra responsabilitat social corporativa.


ISO 9001:2008
Certificació ISO9001:2008

Reglament EMAS III
Reglament EMAS III

Certificació ISO 14001:2004
Certificació ISO 14001:2004

Per a la consecució dels nostres objectius i metes,

Tots ens hem d'implicar, aportant i rebent la informació adequada per assegurar i millorar de forma contínua la qualitat en tota la organització i el respecte al medi ambient, aquesta és la millor garantia per als nostres clients.

Treballant en equip, tots els integrants de les diferents àrees i potenciant la comunicació, aconseguim l'augment de la motivació, millora constant de la qualitat dels nostres productes i serveis, així com el compromís de respectar el medi ambient, fent-nos sentir orgullosos de la nostra empresa, però encara més de la nostra professionalitat.

EL NOSTRE COMPROMÍS EMPRESARIAL ,

Consisteix en mantenir un clima apropiat perquè tots i cadascun de nosaltres estigui satisfet en el seu paper, repercutint sense discussió, en el benestar propi i en el dels nostres clients, entenen que aquests són diversos en funció de l'edat, inquietuds, discapacitat (sensorials, físiques, intel·lectuals i psíquiques), nivells d'exigència, etc.

Afavorir que tots, en el seu entorn, estiguin capacitats mitjançant la continuïtat del Pla de Formació Interna, de tal forma que, estiguem facultats per proposar i donar solucions en la gestió del treball, fomentant la sensibilització, conscienciació i comunicació ambiental a tots el treballadors i col·laboradors de l'Organització, aconseguint implicació i treball en equip.

Augmentar l'autonomia de cada equip: autoinspecció, autocontrol, polivalència, integració en les diverses causes dels problemes dels grups de treball i capacitar més a les persones disponibles,

abans de col·locar personal més qualificat al seu voltant.

Mantenir una conducta de permanent adequació al compliment de la legislació i normativa ambiental i de qualitat vigent que ens és d'aplicació per raons d'activitat i ubicació geogràfica.

Implantar mesures d'actuació, control i prevenció/correcció, per disminuir  l`impacte ambiental, minimitzar el consum de recursos naturals i matèries primeres i gestionar adequadament els aspectes ambientals (impacte visual, generació de residus, emissions atmosfèriques, soroll i aigües residuals)

Establir objectius i metes per garantir la millora continua de la seva gestió ambiental i de qualitat, i realitzar auditories internes i externes del sistema per verificar que aquest funciona correctament, contribuint a la conservació del entorn i  a la consecució de la qualitat total.

Mantenir informats als clients, incentivant la seva cooperació, creant un especial vincle per preservar el medi ambient.

La responsabilitat de la consecució de la Política de Qualitat i Medi Ambient és compartida, els seus principis es revisen periòdicament, prestant especial atenció a les persones i comunicant-la a tots els treballadors i clients i romanen a disposició de col·laboradors i altres parts interessades.

''La qualitat la fan les persones i no les empreses, únicament nosaltres podem garantir que el nostre futur sigui brillant''.

Barcelona, 2011.

Malco Par
Director General de Majestic Hotel Group


Si vol rebre una còpia del Manual de Qualitat i Medi Ambient o de la Declaració Ambiental, posi's en contacte amb el Departament de Qualitat i Medi Ambient, Montserrat Sánchez msanchez@hotelmajestic.es

Hotel 5 estrelles Gran Luxe al Passeig de Gràcia, Barcelona
Majestic Hotel & Spa, Passeig de Gràcia, 68 Barcelona. Tel.: +34 93 488 17 17 - aW5mb0Bob3RlbG1hamVzdGljLmVz
2013 Tots els drets reservats. Avís legal Mapa Web
Fundació IRES
Comparteix-lo

Comparteixi aquesta web amb els seus amics:


RSS

Registri's per a rebre totes les ofertes i novetats de Majestic Hotel & Spa:


Entrada
21/10/2014
Seleccioni la data d'entrada
Seleccioni la data de sortida
Sortida
22/10/2014
Nits
01


Buscar